maandag 6 oktober 2014

Stoere jas!

Ik zie heel graag van die leger jassen, vind ze o zo stoer , (en wie niet😊).
Ik heb al 4 verschillende jassen thuis hangen,3 wintermodellen in het leger groen en eentje voor het tussenseizoen(wel ik korte versie) en had graag eentje in langere model.

Onlangs in een kringloopwinkel (mijn lievelings onderstussen , jij vind daar echt leuke dingens soms) een jaske gevonden (die zelfs nog nieuw en precies nooit gedragen was), wel in maatje 56, het wordt dus aanpassen!

En zo is ook gebeurd!

Ik heb dat jasje versmald,ook de originele mouwen weggelaten en ledere aangenaaid (van een te klein lederen jasje van mij), extra zakken bijgedaan(afgewerkt met lederen paspel), en veeel  stoere knoppen aangenaaid (zo een stuk of 14!).

En dit is de resultaat:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten