vrijdag 23 januari 2015

V halsje

En wij zijn ook al aan de lente collectie begonnen..
Dit keer een vrolijk longsleeve in een prachtig stofje met tractors erop.
Dit truitje valt nog beetje groot (tegen de lente zal hij goed passen (maar mijn zoontje wou deze al vandaag absoluut    aandoen;-), en dat mogt hij ook van mij).

Ik heb hier een v halsje gemaakt, eens iets anders (het meeste longsleve's bij ons hebben een ronde halsje).

*patroon is van een bestaand tshirt overgenomen
☆v halsje (een tutorial op internet gevonden)
*stof komt van bij Framalo
*boordstof Chellebel.nl

6 opmerkingen:

  1. Heel leuk met die V-hals! Dat tractor-stofje zou hier ook nogal scoren!
    Op naar de lente :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zooooo mooi. Echt geslaagd!!
    Ik durfde nog niet aan die v-hals te beginnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Een v-hals heb ik ook nog niet geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb een tutorial'tje op internet gevonden voor deze v halsje, al vind ik dat geen goede/gemakelijke tutorial.Er is wel een heel goede tutorial voor een v hals, volgend ekeer ga ik deze met jullie delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! En wat een prachtige oogjes heeft dat ventje van jou ;)

    BeantwoordenVerwijderen