woensdag 25 februari 2015

De beren van Andrea Lauren. .

Deze prachtige stof ligt hier al sinds eind vorig jaar.Ik durfde niet erin te knippen.
Ik wist sowiezo dat ik een trui hiervan zou maken, dit is één van de zachtste sweaterstoffen die ik ooit had gevoeld.
Haar volledige collectie (Andrea Lauren) spreekt mij aan, maar ze zijn hier in Belgie nog niet zo gemakelijk te vergkrijgen ( en nog niet te vele keuze).
Gelukkig heb ik mijn klein vorradje liggen, online in een duitse winkel gekocht.

Ik maakte dus een trui maar niet zomaar een trui, ik heb aan dat truike een extraatje gegeven...een col, een ruime col met een lederen cognac paspel tussen.
En zeg maar zelf,dat geeft wel iets he ;-)

Mijn meneertje was hiermee blij natuurlijk maar poseren was wou hij niet echt, maar wij gaan hem ook niet verplichten he:-).

Ik ben blij dat er alles wat hier zelfgemaakt wordt ,wordt ook heel graag gedragen, hopelijk mag dat nog lang blijven duren.

*beren sweaterstof komt van een duitse website (alles fur selbermachen)
*zwarte col maaktr ik in een boordstof (gekocht bij Chelebel.nl)
*lederen paspel , zelfgemaakt
*patroon samenraapsel

3 opmerkingen: