dinsdag 24 maart 2015

Afrika

Vorig jaar kocht ik 2 meter van deze prachtige tricot met thema afrika op één van de forums met stoffen verkoop..
Ik maakte al eens een bloesje met dezelefde voorpand en combineerde deze met een zwarte jogging.
Dit was een geslaagde combinatie.
De trui wordt ook heel graag gedragen.

Dit keer maakte ik een combi met bordo tricot ( bordo voor de achterpand die via schouders naar voor komt piepen).
De kraag, mouwen en onderkant werkte is af met zwarte boordstof.

Het staat mij al zo goed;-), ik ben weer supercontent van mijn nieuwste aanwinst!
Op naar de volgende..
ligt ook al geknipt,en het wordt een retro trui.

4 opmerkingen:

  1. Een heel leuk stofje! Net of de zon echt schijnt. En weer heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk stofje zeg. Prachtig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gij gaat een kast moeten bijkopen jong;)
    Heelmooi alweer !

    BeantwoordenVerwijderen