zaterdag 9 mei 2015

Feest kleedij

In mei hebben wij elke weekend een feestje of een trouwfeestje ,en dit vraagt om telkens een nieuwe outfit.
Ik kocht een kleedje voor het eerste  feestje, van ons zoontje (foto nr.1) .
De hemdje voor mijn kapoentje heb ik zelf gemaakt (al eerder gepost).

Tweede feest,trouwfeest vroeg om een nieuwe creatie,dit keer zelfgemaakt!

De kleedje heb ik nagemaakt van het bestaand kleedje nr.1(omdat deze zo veel succes scorde op het  eerste feest).

Ik heb deze  volledig overgetekend ,en de mouwen heb ik met  hotfixsteentjes afgewerkt (wat een prutswerk).

Hemdje van mijn zoontje is ook een zelfmaksel (ook al eerder gepost ),ook de strikje is zelfgemaakt.
Ik /iedereen vond hem zo schattig met dat strikje ; -D,
Het a'la Stromae look";-p

Het volgende feestje moet nog komen,onze outfits moeten nog bedacht worden..

..wordt vervolgd..

Exuses voor het slechte qualiteit  van de  fotos..maar vooral het slecht geposeerd...soms lukt het gewoon niet ;-)




8 opmerkingen: