zaterdag 19 september 2015

Glitters vs kussensloop

Het is mischien niet ieder zijn ding,deze is weer specjaal, uniek,..hoe ik het eigelijk graag heb.

Ik tekende een patroon van bij het boek La Maison Victor  en bewerkte deze een beetje naar het smaak.
Ook deze keer viel de maat veel te groot en moest ik deze veel versmallen.
(Dan weet ik het voor volgende keer,om zeker een maatje of 2 kleiner nemen),al vind ik dat een geslaagde oversized cardigan ;-)

Ik wou dus iets specjaals maken met de leopaard kop, ik stikte deze op de ruggedeelte.
Eerst de stuk van de zwarte glitter stof (gebreide stof)uitgeknipt en de leop1ard erin gestikt.

Ik werkte het af rondoom  met een goude  gebreide stof met glitters in.

Showen!!... :-P

3 opmerkingen:

  1. Ik ben fan van de combinatie grijs-goud. De surprise op de rug maakte het helemaal uniek. Het ruggedeelte valt verrassend goed met die 2 totaal verschillende structuren van stof. Ik onderschat die kussenslopen blijkbaar.
    Bij mij zou het luipaard 99% van de tijd verstopt zitten onder mijn staart, dus dat is verloren moeite, maar de glitter-grijscombo ... very nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi vest! Verwerking tijger vind ik heel creatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh die trui... heel moo met die glitters erin!
    ja, die achterkant dat is natuurlijk erg persoonlijk hé maar dat vind ik net fijn aan jouw creaties 'je durft het allemaal'

    BeantwoordenVerwijderen