zondag 15 november 2015

Een leuk jurkje

Ik maakte nog eens iets voor een meisje.

Het moest een lekker warm jogging truike worden maar is uiteindelijk een leuk jurkje geworden.

Ik nam een patroon van de laatste ottobre voor de kids,een raglan shirt, en maakte daar een jurkje van,en lekker zwierend ook.

Dat kleedje past perfect!en ons nichtje is er superblij mee!

Zij blij-ik nog meer blij!;-)

*patroon is ottobre ,raglan shirt, (rokje is gemaakt uit 2 rechte stroken, eentje dubbel breed dan de andere,en samen aan de trui vastgestikt.Van binnen in rondom   elastiekje gestikt om de rimpels te maken. )

*grijze joggingstof van bij stoffenspektakel
*muntgroene  teddy (het hartje) uit mijn  thuis vorrad
*het muntgroene suppelvallend stofje van dat rokje (ken de naam niet van dat stofje)komt ook uit mijn thuis vorrad.

..zie haar stralen in haar nieuwe kleedje ;-)..

1 opmerking:

  1. Oh die is mooi zeg!
    bling bling, hartjes en een stukje teddy: je weet wat kleine dametjes willen.
    E je krijgt het nog gecombineerd in 1 kledingstuk: beste mama van de wereld?

    BeantwoordenVerwijderen