maandag 8 februari 2016

Cactus duo

Ik kocht een prachtig stof met cactussen erop.


Eerste projectje van deze stof is de beroemde 'leather sweater' van de LMV voor mijn zoontje.
Ik maakte de voorpand  met cactussen  en de achterpand en mouwen van een zwarte joggingstof.
De schouder stukken maakte ik van een zwarte namaak leder met een structuur  en ik naaide nog als e extraatjes ellebooglappen in dezelefde cactus tricot.


Ik vind dit een geslaagde combinatie.

                                         *

Verder maakte ik een kleedje voor ons nichtje.

De patroon komt uit de laatste ottobre 1/2016 (nr.20).

Hier komen weer wat extraatjes bij,de peter pan kraagje in zwart tricot afgewerkt met gouden paspel en de zakjes ook met dezelfde paspel afgewerkt.
Aan de schouders komen ook extra flappen in roestbruine kant.

Ook een geslaagde kleedje ,en nichtje was heel blij mee.

*de kapoentjes hebben een spelletje gemaakt, om de beurt een fotograaf spelen:-D

..en je kent dat..de grotere nadoen..;-)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten